sandraholmstedt
Uppsala
Jag har precis gjort mig klar & sitter nu & väntar på att min fina vän Andréa,
hennes pappa & bröder ska hämta upp mig för att sedan åka till Uppsala över
dagen. Det ska bli riktigt härligt att bara umgås & kila runt bland butikerna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress