Vardag Uppsala 3 mars 2011 Jag har precis gjort mig klar & sitter nu & väntar på att min fina vän Andréa, hennes pappa & bröder ska hämta upp mig för att sedan åka till Uppsala över dagen. Det ska bli riktigt härligt att bara umgås & kila runt bland butikerna. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0