Vad fan gör vi här? Vi hade ju sovmorgon!


Framgaffelsrenovering


USM





Boka studentkryssning 2012!

Nu är det snart dags för att slå uppp portarna för årets bokning av studentkryssning.

Så ni som läser detta, sprid till alla bliviande studenter ni känner. Kryssningen äger rum 28 Februari 2012 & tillgänglig för Gävle, Sandviken,
Karlstad, Kristinehamn, Leksand, Rättvik & Malung. Det kommer bli sååå grymt! Men för att kunna boka hytt på kryssningen så är man
kvungen till att ha en bokningskod.

Du får en bokningskod genom att kontakta mig på 072-7400107 eller på min mail [email protected]


Bild lånad från www.funcruises.se

Bubblegum


Where the hell did the time go?


Dötid att fördriva

Det är helt otroligt, jag är uppe i tid & har tillochmed dödtid att fördriva såhär på morgonen. Det händer inte ofta kan jag säga er!
Men nu ska jag iallafall ta & kila ut i bilen för att ta mig till skolan. Idag börjar jag inte förens 10:25, vilket var skönt med lite sovmorgon.


Publicerade bilder

Jag tog tag i resten utav bilderna som var kvar från i lördags & redigerade & sorterade klart dem idag när jag kom hem från skolan.
Så nu är allt klart & publicerad på Skutskärs MS facebooksida. Förmodligen kanske dem kommer att publiceras på hemsidan också.

Medan jag väntade på att bilderna skulle laddas upp så tog jag tag i mitt rum, vilket nu är fantastiskt rent & städat! Det känns så skönt
att kunna sitta med datorn på skrivbordet utan att behöva lyfta undan massor papper & satyg. Jag har även tagit tag i min spotify &
rensat allt jag inte lyssnar på. Hade sådan otrolig oordning bland mina spellistor, men nu så!


I'm in love with motocross

Igårkväll satt jag & redigerade & sorterade alla bilderna från lördagsförmiddagens bilder från Hasses MX Cup, Coor MX Cup & NNO 85U.
Det tog sin lilla tid men gud så skönt det är att ha det ur världen. Dock har jag bilderna från alla seriens heat kvar, vilket är en hel del.

Det var länge sedan jag var ute på Västanåbanan & fotade en tävling på det här viset. Sist var jag med & tävlade själv & självklart var det
ruskigt toligt det med. Men som jag har saknat att knalla runt på banan med kameran i högst hugg & bara mata fram foton med den där
härliga känslan i!


Fyra sneak peek från dagen






Backen är den nya ettan

Idag när jag & Bea skulle parkera uppe på nians parkeringhus så kör vi fram till bommen för att sätta i kortet. Vid bommen bredvid har
en kvinna kört igenom & bommen har stängts bakom henne. Men helst plötsligt hör vi hur det smäller till & kvinnan stiger ut ur bilen.
Hon börjar kolla bak på bilen & om bommen är hel & sedan kollar hon på mig & Bea som bara satt & glodde & skrattade åt henne.

Sedan hamnade vi i samma hiss som denna kvinna & hon var helt tills sig & förklarade att hon kollade så att bommen var hel & att det
inte vart något fel på den. Hon trodde att vi skulle anmäla henne för smitning & förklarade att hon hade lagt i backen & backat rätt
in i bommen istället för att lägga i ettan & köra framåt..  Jag kunde inte göra annat än att skratta åt henne & säga att det var lugt & att
hon kunde lugna ner sig! Haha

Imorgon är det serietävling på Västanåbanan & då befinner sig jag & min vän Canon ute på banan igen!


As long as you're having fun is no time wasted


Även dom stora starka pojkarna kan visa känslor!

Jag ligger för tillfället i sängen i min knallrosa Zipperall, illamående & helt orkeslös. Egenligen skulle jag på arbetskväll i
crossbanan, men valde att stanna hemma & försöka plugga lite engelska när jag ändå inte mår något vidare. Jag hoppas verkligen
att det bara är något tillfälligt & att jag snart blir piggare.

Detta filmklipp får mig att må lite bättre i mitt illamående. Även dom stora starka porjkarna kan visa känslor!


More Motocross Videos

Livet reder sig självt!

Lämnade in min logotypanalys idag. Nu har jag suttit & skrivit på en religionsuppgift störtst delen av min kväll som ska vara inlämnad
på tisdag, men jag blev helt klar med den redan ikväll så jag passade på att maila in den till min lärare Ullrika på momangen. Det känns
så fruktansvärt skönt att ha den ivägskickad & inte behöva tänka på den något mer. Är riktigt stolt över mig själv, att jag tagit tag i saker & ting!

Nu ska jag krypa i säng. Börjar 13:20 imorgon, men förmodligen glider jag in lite tidigare & arbetar med dagens intervjumaterial från modelljakten
& ska träffa min PA-grupp för att diskutera någonting.

Har helt glömt bort att berätta att jag blivit av med tandställningen, vilket är en så otroligt stor befrielse!

Det är okej att känna