Spontanfotografering


Dessa två kort vart spontanfotade nere vid vattnet på midsommarafton. Jag hade lovat Ulrica (vänster) att hjälpa henne att fota en ny profilbild till facebook & när vi ändå höll på så ville även Ann-louise (höger) ha ett kort. Jag tyckte båda två blev riktigt bra med tanke på att det vart så pass spontant!

Vila i frid!


Urklipp: Arbetarbladet 110624

I natt hände det något fruktansvärt som olyckligtvis tog ett människoliv från vår jord. Även fast jag inte kände honom vidare bra så har vi trotts allt kört cross i samma klubb vid mindre ålder & man hejade på varandra ibland när man möttes. Mina tankar går till dem andra tre som var med om det tragiska & även till familjen, vännerna & alla som stod honom nära. Vila i frid!

Håkan Hellström

Bild: Håkan Hellström, Furuvik 110606

I'm back!

Efter helgen med dubbeltävlingar, Skutskär & Årsunda så fick jag stora problem med ryggen. Jag kunde inte träna över huvudtaget på grund av
att det var någonting i ryggslutet som inte stod rätt till. Jag var på besök hos Niklas Grönlund som är kiropraktor & han rätate ut ryggen som var relativt sned. Vilket ledde till att mitt ena ben var längre än det andra.. Men smärtan försvann inte, den kom tillbaka så fort jag satte mig på hojen & drog ut på banan.. Så jag & pappa resonerade & kom fram till att det var bäst att ställa undan någon vecka & låta ryggen få vila sig i form.

Mycket riktigt var det nog det min rygg behövde för att återhämta sig. Jag var i Årsunda igår & körde för första gången efter ryggproblemet & det kändes super bra! Det är så fruktansvärt skönt att slippa den fruktasvärda smärtan på hojen & speciellt efter körningen..
Bild: NNM Älvdalen 110514

Ny design

Som ni kanske märker så har jag skaffat mig en ny design. Det är min fina kusin Wilma som har gjort denna fina.
Åter igen tusen tack, det behövdes verkligen! Förhoppningsvis kommer detta bli som en nystart för mig nu när jag har fått ordning på bloggen.
Det enda som jag ska göra någonting åt är headern som för tillfället bara är provisorisk.