Sveriges Järnvägsmuseum

Var en sväng på järnvägsmuseumet med Linn för APU idag.
Vad hade jag gjorde utan henne på ett ställe som detta museum eller
överhuvudtaget? En helt fantastisk tjej helt enkelt! Vi gjorde inte speciellt
mycket. Jag fotade alla lok & vagnarna medan Linn skrev ner namnen på
dem. Sedan tog vi bussen till skolan & satte oss & gjorde en enkät som vi
sedan mailade tillbaka till Peter på museet. Dock fick jag ett mail tillbaka
med lite som han ville att vi skulle ändra på..

Nu ska jag försöka få någonting gjort på filmanalysen som jag inte riktigt är klar med!




Kommentarer
» linn

sandra vad söt du är! men vad hade jag gjort utan dig då? hade väl fått gått i terapi efter domdär onsdagarna om inte du var där. du är toppen bruden <3

2011-03-10 // 16:36:33
URL: http://linnandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback