Vardag Storstädning 4 mars 2011 Är det någonting som jag är duktig på så är det att stöka ner. Även fast jag innerst inne är lite av en perfektionist i vissa lägen så förstår jag inte hur jag lyckas få mitt rum att se ut som det gör ibland. Idag brast det & jag var helt enkelt tvungen att städa. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0