sandraholmstedt
Shopping från Uppsala
Detta är en del av det jag shoppade när jag var med Andréa i Uppsala igår.
Det var även 50% på valfritt plagg inne på Cubus så jag slog till på en ny
skinnjacka. Min gamla har jag haft i 3-4 år nu & den har börjat torka sönder.

Boots, Skopunkten 399:-
'
Solglasögon, H&M 79,50:-

T-shirt, H&M 149:-
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress