sandraholmstedt
Nära skjuter ingen hare!
Var nyss ute & körde lite bil tillsammans med pappa.
Det börjar det närma sig nu. Jag börjar känna att teorin sitter & körning
säger dom att den sitter för länge sedan. Så snart, snart ska jag ta & boka!

Men nära skjuter ingen hare..
Men fan vad jag ska ha det där körkortet snart!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress