Går i skolan mellan 08:30-12:00. Sedan ska jag & Linn sola,
kanske att Bea & Fia skulle med också. Innan jag åker hem tänkte
Linn & jag förmodligen träna en sväng på F&S. Fredagen avslutas med
middag & filmkväll här hos mig tillsammans med min brusar!

0