sandraholmstedt
Bokomslag
Just nu sitter jag i skolan & har lektion i Graf B. Vi har fått till uppgift att göra
ett nytt bokomslag till en valfri bok. Jag valde första bästa bok som jag hittade
uppe i biblioteket. Jokern heter den & är skriven av Markus Zusak. Jag ska
försöka att göra ett någorlunda bra bokomslag utifrån titeln eftersom jag
inte har en blekaste aning om vad boken handlar om.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress