Vardag Återuppladdning 8 mars 2011 Nu är det dags att stänga ner datorn & låta huvudet inta sin position på huvudkudden. Imorgon är det dags för APU tillsammans med Linn igen. Sedan får vi se om jag väljer att gå & träna en sväng eller om jag är tvungen att plugga. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0