Vardag Arbetsplatsutbildning 9 mars 2011 Jag ska alldeles strax ta & kila iväg till bussen för att möta upp Linn i Gävle. Sedan tar vi bussen tillsammans ut till järnvägsmuseet där vi har vår APU. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0