sandraholmstedt
Vila i frid!

Urklipp: Arbetarbladet 110624

I natt hände det något fruktansvärt som olyckligtvis tog ett människoliv från vår jord. Även fast jag inte kände honom vidare bra så har vi trotts allt kört cross i samma klubb vid mindre ålder & man hejade på varandra ibland när man möttes. Mina tankar går till dem andra tre som var med om det tragiska & även till familjen, vännerna & alla som stod honom nära. Vila i frid!
tanja ellwood

mitt ex & hans vänner.. mitt ex som blev allvarligt skadad

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress