Vila i frid Fredrik Forsgren #43

Motorsporten som så många av oss älskar mer än mycket annat har ännu en gång tagit en av våra fina vänner från oss här nere på jorden.

Denna gång var det Fredrik Forsgrens otur att lämna oss.. En kille som så många såg upp till, en person med sådan kämparglöd & vilja som jag
själv som individ skulle göra att för att ha! I kväll hölls det en minnesstund för Fredrik på Årsundas motocrossbana där alla kunde få dela med sig
av alla tankar, all sorg & släppa ut alla tårarna som bara väntade på att få falla till marken.. Det var en otroligt jobbig stund, men samtidigt
så otroligt fin!

Denna händelse tog hårt på väldigt många. Jag som var ute på banan & fotograferade när allting hände är fortfarande i någon slags chock..
Tror inte riktigt att jag har förstått vad som verkligen har hänt & att jag befann mig på platsen.

Kör hårt där uppe i mxheaven
Vi tänker på dig, dina nära & kära
Vila i frid Fredrik Forsgren #43 ♥

Denna bilden togs på Fredrik bara några ynka minuter innan den otroligt tragiska olyckan skedde..

Kommentarer
» tanja ellwood

vila i frid fredrik !

2011-08-08 // 23:48:17
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback